bergjes.reismee.nl

Dag 17

Vandaag stond de Burcht van Praag op de agenda en de wisseling van de wacht om 12.00u.

Stonden op de parkeer plaats kom ik erachter dat ik mijn foto- toestel vergeten was dus weer terug naar de camping. Bijna bij de camping aangekomen bedacht ik me dat hij wel eens onder de stoel kon liggen in de auto. En jawel hoor daar was het foto-toestel en weer omgedraaid naar de parkeerplaats

Frown
Inmiddels haalde we de wisseling van de wacht om 12.00 u niet meer en zijn we de Burcht maar gaan bezoeken. Kaartjes gekocht voor de korte rondleiding dit hield in , De Kathedraal, de presidentszaal,de Vitruskapel, het gouden straatje. Hier ben je echt wel een halve dag mee kwijt. Daarna naar beneden gelopen de tram gepakt en naar de petrin gegaan. Daar de kabelbaan genomen en vervolgens de toren met de lift naar boven genomen om van het uitzicht over Praag te genieten. Naar het tussenstation gelopen en de kabelbaan terug naar beneden genomen. Vervolgens via de duivelsbeek teruggelopen naar de Karelsbrug. Vandaar uit naar huis gegaan het was toch weer een hele dag tippelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!